Alina álma

Alina álma
Alina

Alina minden szabadidejét a Terjung-tanyán tölti, ahol a lovakat gondozza. A lány jól lovagol, de hogy sikeres versenyző legyen, saját ló kellene. Jennifer gazdag szüleitől egy lovat kap, ám nem bánik jól Silveradóval. Alina viszont rögtön megszereti az állatot.  Amikor a ló egy tűzeset után meggyógyul, Jennifer meg akar szabadulni tőle, apjától egy másik lovat követel.

Rendezte: Brigitte Dresewski
2005, német családi kalandfilm

Szereplők: Marett Katalin Klahn, Jana Flötotto, Tim-Kristopher Hausmann, Jeannine Burch, Matthias Bullach,


8 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem megvan ez a film, és nagyon sok film megvan abból, amit keresel. Nem tudom, hogy tudok itt neked mailt írni, de te el tudsz érni engem mailben: timigoo@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia segítenél hogy hol lehetne még nézni az Alina Álma című filmet?

      Törlés
  2. hol lehet megnézni?

    VálaszTörlés
  3. Szia! monocerosz azt olvastam az üzenetedből, hogy neked megvan az Alina álma cimű film,
    már nagyon régóta keresem ezt a lányomnak, ha van rá mód hogy elküld nekem akkor írj:Andromeda33 @ freemail.hu előre is köszi.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok nagyon rég keresem már ezt a filmet és sehol ssem kaptam még meg és nem is tudtam letölteni szeretném megnézni nagyon kérlek segitsetek vagyis aki tud

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Én is rég óta keresem ezt a filmet.
    Ha valaki tud valamilyen lehetőséget, hogy megnézhessem légyszíves írjon. :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Én is rég óta keresem ezt a filmet.
    Ha valaki tud valamilyen lehetőséget, hogy megnézhessem légyszíves írjon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Boglárka! Sikerült már megszerezned a filmet? Én is azt keresgélem, de nem találom ha esetleg sikerült segítenél nekem is? Köszönöm .Üdvözlettel Kati

      Törlés